vineri, 17 ianuarie 2014

Mi s-a-ntors Negrutu acasa!



      Dupa cum v-am povestit si aratat intr-o postare anterioara, familia de feline are 4 membri. Intrucat in timpul zilei nu prea sunt agreati prin casa, dragii de ei abia asteapta sa sosesc de la serviciu. Cum parchez masina, incep sa apara care de prin pod, care de prin sopronul de grau, care de prin gradina, si in cor imi povestesc toate cele intamplate peste zi. Evident ca toate intra in hol o data cu mine, si pana imi agat hainele in cuier si ma descotorosesc de genti, ele mi se incolacesc in cele mai contorsioniste moduri posibile in jurul picioarelor, mieunand prelung.

       Aseara insa, doar trei dintre feline m-au intampinat. Unul dintre motani, Flip sau Flop, nu s-a prezentat la ora bine cunoscuta. Cum nu imi iesea inventarul, am deschis larg usa la bucatarie (cea care da inspre curte) si am inceput sa-l strig. Rezultatele au fost imediate: au aparut doua pisici negre. Ma uit la ele, ma uit din nou spre cele care deja rontaiau crontonele. Daca pana acum era minus de inventar, acum devenise plus. Aveam 3 motani! Stau, numar, ma invart: da… clar unul nu e al meu, imi zic, si clar unul e mai mare decat ceilalti. Probabil a venit de la Coca (vecina mea care are si ea o hoarda de mate), ma gandesc in sinea mea. Il las sa manance cu ceilalti si dupa aia ii fac vant, mustacesc eu in drum spre baie. Dar ce credeti, motanul stia casa, cum deschid usa la bucatarie o zbugheste spre dormitor. De unde stie motanul vecinei unde are voie si unde nu? (in camera mamei pisicile nu sunt binevenite). Si de ce n-a intrat cu mine in baie, si s-a dus glont catre dormitor? Clar motanul asta a mai fost la noi in casa. Il iau in brate, il intorc cu burta in sus si-i cer detalii depre identitate (ASL PLS :-)). Si el s-apucat de tors. Abia in acel moment mi-am dat seama: e Negrutu! Da, clar e el, numa` Negrutu putea sa toarca in halul asta, ca un motor in 6 pistoane.


     Unde o fi umbat el atata timp?!? L-am dat disparut prin iunie. Nici nu m-am gandit ca mai vine inapoi, am crezut ca l-au rupt cainii, sau l-o fi strivit o masina. Dar nu, el a stat probabil pe la vreo mandra, indragostit lulea. Arata foarte bine, ingrijit, cu blana deasa si lucioasa. I-a priit pe unde a umblat.


      L-am primit in dormitor aseara pana dupa Busu, l-am scarpinat pe burta, asa cum ii place. Is tare curioasa daca ramane sau doar ne-a vizitat la cina, ca pe niste vechi prieteni…


Un comentariu:

  1. EI, NA ! A AFLAT EL CA EDY ARE O PREOCUPARE INTERSANTA ZILELE ASTEA SI A VENIT SI EL SA GUSTE MARFA !!

    RăspundețiȘtergere